Nie ulega wątpliwości, że profesjonalny email marketing przynosi liczne korzyści. Coraz więcej przedsiębiorców wybiera tę właśnie formę autopromocji. Jest to też niezwykle skuteczny sposób nawiązywania relacji z klientami. Z dzisiejszego wpisu dowiesz się, dlaczego warto zainwestować, w tego rodzaju działania. Opiszemy też pokrótce, jak stworzyć udaną kampanię.
E-mail marketing – jakie są jego główne zalety
- Zysk – jedna złotówka zainwestowana w tego rodzaju działanie przynosi ponad 40 zł sprzedaży. Oczywiście są to dane uśrednione, zysk może być znacznie wyższy, lub niższy, jeśli kampania prowadzona jest nieumiejętnie.
- Wzmocnienie pozycji Twojej firmy – wysyłając regularnie wiadomości, masz szansę zaistnieć w świadomości odbiorcy. Jest to też dobry sposób na budowanie danej marki.
- Budowa relacji – tworzysz więź z klientami i umacniasz ją. Wzmacniasz zaangażowanie i zdobywasz lojalność.
- Krótki czas dotarcia do odbiorców – w ciągu kilku zaledwie minut możesz wysłać wiadomość do kilku tysięcy osób. Wystarczy do tego tylko jedno kliknięcie. Czas jest ważny w przypadku gdy informujesz klientów o promocjach, rabatach cenowych lub zmianach dotyczących np. godzin otwarcia.
To tylko niektóre z licznych zalet e-mail marketingu. Skuteczność kampanii łatwo monitorować, rezultaty możesz obliczyć za pomocą przeznaczonych do tego programów. Łatwo jest je zanalizować dzięki przejrzystym wykresom. Dzięki temu zyskujesz świadomość, w jaki sposób Twoja kampania wpłynęła na sprzedaż.
Co zrobić by Twoja kampania przyniosła efekty
Owocny efekt osiągniesz, jeśli skorzystasz z profesjonalnego systemu do e-mail marketingu. Niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie jest Freshmail,pl. Platforma ta zapewnia intuicyjne w obsłudze narzędzia, takie jak:
- Kreator treści i grafiki – możesz z łatwością tworzyć atrakcyjne wizualnie wiadomości, a każdy newsletter dopasować do indywidualnych potrzeb. Wiadomości te będą odznaczać się atrakcyjną szatą graficzną i zwracać uwagę odbiorcy.
- Testy antyspamowe – Twoje wiadomości mogą być dostarczane do większej liczby odbiorców.
- Raporty i mapy kliknięć – zmierzysz rezultaty prowadzonych kampanii.
Możliwości personalizacji wysyłanych wiadomości są ogromne. Dowolnie zmienisz tytuł i zoptymalizujesz czas wysyłki, możesz też tagować linki.
Z Freshmail.pl warto skorzystać zarówno gdy prowadzisz mały biznes, jak i dużą firmę. Możesz wybrać pakiet, który odpowiada Twoim potrzebom. W ramach pakietu startowego zbudujesz Twoją bazę klientów, będziesz mógł wysyłać wiadomości e-mail, newslettery i monitorować skuteczność Twojej kampanii.
Comments